Behöver du hjälp? Vi finns här för dig.

Skulle det uppstå problem med din internetuppkoppling ska du alltid felanmäla detta till din tjänsteleverantör. Vid behov kommer din tjänsteleverantör att skicka ärendet vidare till kommunikationsoperatören Telia/Zitius.

Vid fel på passiv infrastruktur kontaktar kommunikationsoperatören Hässleholms fibernät. Vi har bevakning på våra system 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, året runt. Det innebär att vi automatiskt får larm om något allvarligt händer och då åker vi ut även efter kontorstid. Detta sköts automatiskt och du som kund skall normalt inte behöva felanmäla eller ens märka om något sådant händer mitt i natten.

För allmänna frågor om fiberutbyggnaden i Hässleholm kontakta oss på fiber.info@hassleholm.se eller
Kundtjänst på 0451-26 65 00 vardagar 10.00-12.00

Felanmälan

Kontrollera och starta om din egen utrustning först.
Gör felanmälan till din tjänsteleverantör.
Vid behov kommer din tjänsteleverantör att eskalera till vår kommunikationsoperatör.
Vid behov kommer vår kommunikationsoperatör eskalera vidare till oss, Hässleholms Fibernät AB.

Gäller felanmälan kabelavbrott, avgrävning eller skadegörelse görs anmälan till vår servicepartner.

Transtema Network Services
031-310 80 17
bestallning.tns@transtema.com

Vanliga frågor